FAQ
-
Як зробити замовлення?
Зробити замовлення власноруч на сайті CANS дуже просто:
1. Виберіть товар
На сайті є ''Каталог товарів'', де ви можете ознайомитись з актуальним асортиментом продукції.
Якщо товар має опції, виберіть потрібні варіанти. Наприклад, якщо ви хочете купити аерозольні фарби, маркери чи заправки, вам потрібно вибрати необхідний колір та кількість.
Всі товари знаходяться на нашому власному складі і готові до відправки в день замовлення, в межах нашого робочого графіка.
2. Додайте товар у кошик
Щоб додати товар у кошик, натисніть кнопку "Додати в кошик". Товар буде доданий до вашого кошика.
3. Оформіть замовлення
Щоб оформити замовлення, натисніть кнопку "Оформити замовлення". Ви перейдете на сторінку оформлення замовлення.
4. Зареєструйтеся або авторизуйтесь
Якщо ви новий користувач, вам потрібно зареєструватися. Лист з створеними логіном та паролем надійде на електронну пошту.
Якщо ви вже зареєстровані, вам потрібно авторизуватися.
5. Введіть контактні дані
Введіть свої контактні дані. Обов'язковими є ім'я, прізвище, телефон і email.
Важливо, щоб вони були коректно заповнені українською мовою, не містили помилок та відповідали дійсності, інакше це ускладнить ідентифікацію отримувача у поштових служб.
6. Виберіть спосіб доставки та оплати
З переліку можливих варіантів виберіть спосіб доставки та оплати.
Ми пропонуємо різні способи доставки та оплати, щоб ви могли вибрати найбільш зручний для вас варіант.
7. Підтвердіть замовлення
Перевірте правильність введених даних і натисніть кнопку "Оформити замовлення".
Ваше замовлення буде сформовано і передано на комплектацію, на вашу електронну пошту прийде інформація про номер замовлення, перелік товарів, статус оплати та обрані дані доставки.Зверніть увагу!
У нас немає мінімальної суми замовлення.
Ми не беремо оплати за послуги доставки. Всі транспортні витрати, які бере перевізник / кур'єр / поштова служба ви можете побачити на сайті чи у додатку надавача таких послуг і сплачуєте при отриманні. -
Як оплатити замовлення?
ГОТІВКОВИЙ РОЗРАХУНОК
Ви можете здійснити оплату готівкою чи картками в нашому магазині за адресою:
м. Київ, ст. Контрактова площа, вул. Хорива 23, магазин "CANS KYIV".
Рекомендуємо уточнювати час вашого візиту завчасно за контактним телефоном:
+38095 2405652
Оплата здійснюється виключно у національній валюті за курсом визначеним на момент замовлення.
БЕЗГОТІВКОВИЙ РОЗРАХУНОК
Для юридичних осіб: після прийому замовлення ми виставимо вам рахунок для оплати. Всі необхідні документи (оригінал рахунка-фактури, видаткова накладна та копії реєстраційних документів) будуть надані разом із замовленням.
Для приватних покупців: після прийому замовлення ми надамо рахунок, який ви зможете сплатити у відділенні будь якого банку, при цьому вам доведеться додатково оплатити послуги банка за перерахунок коштів згідно його тарифів.
Майте на увазі, мінимальний об'єм замовлення від 1000грн.
VISA / MASTERCARD
У нас доступна оплата картками безпосередньо на сайті будь-яким способом з запропонованих сервісом електронного еквайрингу - кредитними та дебетовими картами Visa / MasterCard, Приват24, Liqpay, платежами через національну мережу терміналів.
Зверніть увагу, що розрахунок картками можливий також при розрахунках в нашому київському магазині.
ПРИВАТ 24
Якщо Ви власник платіжної картки ПриватБанк, доступна оплата через систему миттєвих платежів Приват 24. Також до Ваших послуг найрозгалуженіша мережа терміналів та банкоматів ПриватБанк, де ви можете здійснити оплату замовлення, розміщеного на нашому сайті. -
Чи відправляєте ви товар з післяплатою?
Шановні покупці, інформуємо Вас, що наразі ми не відправляємо товари післяплатою.
Всі замовлення надсилаються після отримання 100% оплати. Дані обмеження пов'язані зі специфікою товару, його властивостями, які інколи потрапляють під обмеження перевізників.
Замовлені товари резервуються тільки після отримання оплати або повідомлення про оплату у доступний спосіб - телефоном, в месенжерах чи на електронну пошту.
Просимо надсилати повідомлення та листи з додаванням платіжної виписки.
При розміщенні вами замовлення до моменту оплати доступний залишок товару на сайті не змінюється, тому інші покупці можуть продовжувати замовляти цей товар. У зв'язку з цим може виникнути ситуація, коли замовленого та оплаченого вами товару вже немає, тому що інший покупець замовив і оплатив цей товар швидше.
У такій ситуації ми зможемо запропонувати вам:- замінити відсутній товар на аналогічний за специфікаціями або дорожчий по вартості;
- повернути вам кошти за відсутній товар частково, або ж, згідно вашого бажання, повністю за все замовлення.
Ми сподіваємося, що такі ситуації виникатимуть вкрай рідко і просимо ставитись до цього з розумінням.
-
Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?
Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю.