Viber

Telegram

Зв'язатись з нами
Сховати

Гарантійні випадки

Гарантія

Інтернет-магазин CANS виконує свої гарантійні зобов'язання згідно законодавства України. 
При комплектуванні замовлень ми проводимо візуальний огляд на предмет комплектності та відсутності недоліків у відвантажених товарів.

Наш магазин не є виробником товарів, тому деякі дефекти, нажаль, ми не можемо виявити в процесі складання замовлень.
Заводський дефект може виявитися лише в процесі відкриття і експлуатації товару. У таких випадках ми, намагаємось вирішити питання по заміні дефектних товарів з постачальниками, якщо таке повідомлення вчасно донесено нам (протягом 2-х днів з моменту отримання товару).
Повернення грошових коштів відбувається способом, яким здійснювалась оплата - банківським переказом на зазначені покупцем реквізити або готівкою (грошима) не пізніше, ніж через 7 днів з моменту повернення товару.

Важливо! Огляд пакування на відділенні пошти обов'язковий.
Моментом покупки є успішне вручення посилки перевізником кінцевому одержувачу.
Більшість дефектів виникають в процесі транспортування.

Якщо упаковка посилки пошкоджена, вам слід перевірити на місці відсутність транспортних дефектів на самому товарі. У разі виявлення дефектів - складайте акт дефектації зі співробітником служби доставки або кур'єром.
У разі неповної комплектації замовлення, браку - звяжіться з нами в доступний спосіб.
Залежно від ситуації, проблема вирішується спільно з магазином, або ми підкажемо як вам діяти для відшкодування збитків.
При виявленні проблеми пізніше магазин не несе відповідальності за її вирішення.


Умови обміну

Якщо помилка у комплектуванні замовлення виникла з вини працівників магазину - такий товар безумовно підлягає заміні, угоді про компенсацію або іншим домовленостям між сторонами. Всі витрати по обміну товару здійснюються за рахунок магазина CANS.
В будь-якому випадку, подібні ситуації розглядаються в індивідуальному порядку. Ми прагнемо вирішити їх якомога швидше.

Повернути чи обміняти товар можна протягом 14 днів з моменту покупки. Це право регулюється Законом України «Про захист прав споживачів», статтею 9 "Права споживача при придбанні товару належної якості".

Якщо товар не підійшов за якимось параметром, його можна поміняти у продавця на аналогічний за:

▪️ формою

▪️ габаритами

▪️ фасоном

▪️ кольором

▪️ розміром.

Аксесуари, засоби захисту, набори маркерів можна повернути продавцеві тільки в тому випадку, якщо вони не розпаковані. Якщо упаковка розкрита і повторно заклеєна (особливо це стосується поліетиленової упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.
Важливо! Якщо обмін відбувається з ініціативи покупця, то вартість обміну товару здійснюється за рахунок покупця.


Умови повернення

Повернути товар належної якості можливо, якщо дотримані наступні умови:
1. Товару немає в переліку таких, що не підлягають обміну та поверненню (Постанова Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 № 172, додаток №3).
Зверніть увагу, що рукавички, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці, друковані видання - обміну та поверненню не підлягають.
2. Товар не використовувався, і зберігся в тому вигляді, в якому його набували (ст. 9 Закону про захист прав споживачів).
3. Товар не був у експлуатації і повернений в непошкодженому і не забрудненому вигляді, має повну комплектацію, в тому числі пломби, ярлики.
4. Минуло не більше 14 днів з моменту придбання товару.
5. В наявності зберігся касовий або товарний чек.

У всіх інших випадках у гарантійному обслуговуванні буде відмовлено.
Важливо! Якщо повернення відбувається з ініціативи покупця, то вартість повернення товару здійснюється за рахунок покупця.
Гарних і виважених покупок!